A Review Of زونا

Wiki Article

سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمانزونا، علائم و درمان آن

در واقع امکان انتقال مستقیم زونا به شخص دیگر وجود ندارد. با این حال، فردی که هرگز به آبله‌مرغان مبتلا نشده، با تماس مستقیم با مایع تاول‌های شخصی که در حال حاضر زونا دارد، ممکن است ویروس را دریافت کند.

این واکسن به پیشگیری از علائم شدید و عوارض مرتبط با زونا کمک می‌کند. 

او گفت: «این سخت است. ما جنگ را به پایان خواهیم رساند. ما هر کاری که بتوانیم برای کشتن تروریست‌های حماس و به حداقل رساندن خسارات جانبی تا جایی که بتوانیم انجام خواهیم داد.»

پوشش موضوعات روز و عبور آن از فیلتر تأیید پزشکی، مجله دکتردکتر را

والدین فلسطینی که موفق شده بودند کودکان بیمار و گرسنه را به یکی از معدود بیمارستان‌هایی که پس از حمله اسرائیل همچنان در غزه فعال هستند ببرند، منتظر آمار نبودند.

مزونیدلینگ: جوان‌سازی و رفع لک و جای جوش صورت با مزونیدلینگ

○ عفونت باکتریایی که با پوست قرمز، متورم یا گرم در زمان لمس مشخص می‌شود.

۲۸ سالمه/قبلا هم تجربه زونا داشتم ناحیه شکم سمت چپ/تقریبا یه بیماری زونا چند روزه خوب میشه هفته پیش همراه بیمار آبله هم بودم/الان دو سه روزی میشه که در ناحیه گردن سمت چپ علائم قرمزی،سوزش کم،درد گردن و تاول کم هم دیده میشه/آیا زونا هست؟/لازمه حتما به پزشک مراجعه بشه؟/ دارویی یا راه حل خاصی داره؟/تشکر از زحماتتون

○ اگر جوش یا تاول خیلی نزدیک به چشم داشته باشید، آسیب چشمی ممکن است رخ دهد. قرنیه به ویژه آسیب‌پذیر است.

● در حالی که بثورات زونا معمولاً در اطراف یک طرف کمر ایجاد می‌شود، ممکن است نواری از تاول‌ها در امتداد یک طرف پشت یا پایین کمر ظاهر شوند.

● اگر مبتلا به زونا هستید، وضعیتی که توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود، معمولاً یک بثورات قرمز خارش‌دار یا دردناک همراه با تاول‌های پر از مایع در یک طرف بدن خود خواهید داشت.

* استفاده‌ از داروهای‌ سركوب ‌كننده‌ ایمنی‌ یا ضد‌ سرطان

تاول‌ها را غالبا می ‌توان‌ در ناحیه‌ قفسه‌ سینه‌ دید كه‌ البته‌ تنها در یك‌ طرف‌ بدن‌ گسترش‌ می ‌یابند. از علائم شایع این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page